تولید کننده درب باغ و ویلا


تولید کننده درب باغ و ویلا

 

تولید درب باغی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هاییمی ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان بهطراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد.شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شمااین امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

تنوع در درب آهنی برش لیزری

 

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب لیزری هم انجام می شود.

 

ساخت درب ویلایی لیزری

 

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

انتخاب نوع نرده آهنی مدرن و فرفورژه

 

طریقه ی انتخاب نرده آهنی در واقع شامل نکات بسیاری می‌شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه‌‌‌‌های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه‌‌‌‌های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهنی آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده آهنی را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب‌‌‌‌های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش نرده آهنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ‌‌‌‌های ساده ای مانند حفاظ‌‌‌‌های سرنیزه ای استفاده کنید. اگر شما در خارج از شهر زندگی می‌کنید، نرده آهنی می‌تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید از حفاظ‌‌‌‌های سنگین استفاده کنید.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا