معرفی ساختاری ماسکهای شرکت آرمان


معرفی ساختاری ماسکهای شرکت آرمان

 

در این مطلب می خواهیم یکی از ماسک های بسیار پرفروش و محبوب را از نظر ساختاری مورد بررسی قرار دهیم. این محصول در بازار کالاهای پزشکی محصولی جدید به حساب می آید. اما به دلیل رعایت موارد و استاندارد های زیادی توانسته است به جایگاه بسیار عالی دست پیدا کند. ماسک آرمان نام کالایی است که قصد معرفی و بررسی آن را داریم. این محصول توسط یک شرکت ایرانی تولید و عرضه می‌شود. محصولی که از همان ابتدا کیفیت جزو مهمترین فاکتورهای آن بوده است. این شرکت با استفاده از لایه های بسیار نرم و استاندارد و البته با کیفیت بالا محصولات نهایی خیلی خوبی را تولید می کند.

لایه های بکار رفته در این محصول ایرانی لایه هایی آنتی باکتریال هستند. یعنی لایه های آن بسیار بهداشتی و ضد میکروب هستند. در زمان استفاده از ماسک و در حین تنفس برخی از باکتری‌ های دهانی ممکن است که در ماسک تکثیر پیدا کنند و ایجاد مشکلاتی کنند. اما در این ماسک هم چنین اتفاقی نمی‌ افتد. لایه های آنتی باکتریال استفاده شده در این محصول ایرانی از بروز مشکلات پوستی و برخی از مشکلات تنفسی که در اثر رشد باکتری ها در ماست که ایجاد میشوند پیشگیری می کند. به همین خاطر این محصول برای کسانی که ساعت زیادی ناچار هستند که ماسک داشته باشند می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. به طور مثال پزشکان و کسانی که در محیط‌های درمانی مثل بیمارستان ها کار میکنند و مجبور هستند در حین کارشان در ساعت‌های متمادی ماسک داشته باشند می توانند بدون نگرانی و با اطمینان این محصول را استفاده کنند.

لایه های رویی و زیری که پیشتر گفتیم آنتی باکتریال و ضد میکروب هستند از نرمی و لطافت قابل توجهی هم برخوردار می باشند. این نرمی و لطافت بالا با استراحتی در حین استفاده از ماسک می شود. لایه های محصول از بروز مشکلات پوستی مثل قرمزی و خارج و بسیاری از التهابات پوستی که ممکن است در حین استفاده از ماسک ایجاد شوند جلوگیری به عمل می‌آورند. به همین خاطر حتی افرادی که پستهای بسیار حساسی دارند با این محصول بسیار راحت خواهد بود.

ماسکهای شرکت ایرانی آرمان به خاطر فیلتراسیون بالایی که دارند بسیار معروف هستند. فیلتراسیون بالا به خاطر استفاده از لایه ملت بلون ?? گرمی استفاده شده در آن است. لایه میانی این ماسک ضخامت بالایی دارد و می تواند با قدرت بالایی از رد شدن میکروارگانیسم ها جلوگیری کند. لایه قوی و قدرتمند این محصول می تواند حتی از بروز بیماریهای تنفسی خطرناک مثل کرونا و آنفولانزا هم جلوگیری کند. به همین خاطر این محصول حتی در شرایط فعلی به خاطر شیوع کرونا همه ناچار به استفاده از ماسک های تنفسی پزشکی هستیم هم می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

ویژگی جالبی که در محصولات شرکت ایرانی آرمان دیده می شود این است که ماسک های تولید شده در این شرکت با وجود اینکه لایه های بسیار خوبی دارند بسیار سبک وزن و راحت هستند. یکی از دلایل اصلی این موضوع استفاده از فیکسر بینی سبک و نرم در آن است. قسمتی که برای فیکس کردن و بستن قسمت بالایی ماسک به منظور کاهش ورود هوای فیلتر نشده از بالای محصول تعبیه شده است. استفاده از کشوی بسیار سبک برای اتصال ماسک بر روی صورت هم باعث شده است که این محصول در مجموعه بسیار سبک و کم وزن باشد. کمتر ماسکی را می‌توانید با این وزن کم در بازار پیدا کنید که تا این اندازه هم استاندارد و دقیق باشد. محصولات این شرکت نسبت به بسیاری از ماسک های مشابه وزن خیلی کمتری دارند. یکی از دلایل را حتی بیشتر با این ما هم همین ویژگی است. ویژگی که باعث متمایز شدن محصولات این شرکت شده است. محصولاتی با بهترین استانداردهای کیفی و کمترین وزن که باعث راحتی فوق العاده در حین استفاده از آن می شوند.

اندازه بدنه این ماسک ها مانند تمامی ماسک های استاندارد پزشکی تاریخ 17.5 در 9.5 است. اندازه ای که در تمامی ماسک های استاندارد برای اندازه بدنه ماسک که قسمت اصلی آن هم است در نظر گرفته شده است. اندازه اجازه استفاده از محصول را هم برای خانمها و هم برای آقایان میدهد. افراد بزرگسال خانم و آقا حتی با چهره های خیلی لاغر و خیلی چاقم می توانند از این محصول ایرانی استفاده کنند. در کنار های این محصول پلیسه هایی واقع شده است که باعث میشود ماسک درحین باز شدن حالتی گرد داشته باشد و روی صورت به خوبی قرار گیرد. این پلیسه ها در این ماسک ایرانی بسیار دقیق در نظر گرفته شده اند. به صورتی که پس از اینکه ماسک را باز می‌کند تا آن را روی صورت تان قرار دهید به دلیل این که حالت گرده خیلی خوبی دارند باعث آزار و فشار بینی و ناراحتی نمی شود.

نوع اتصال در این ماسک از نوع اتصال از نوع کش است. در هر طرف ماسک قطعه ای کش برای ثابت شدن آن بر روی صورت قرار گرفته است. گفتنی است که کش این ماسک از بهترین کش موجود در بازار می باشد. کشی بسیار نرم و نازک و سبک و با کشسانی بالا چه باعث میشود در زمان استفاده از ماسک احساس راحتی داشته باشید. برخلاف خیلی از ماسکهای بازار که باعث کشیده شدن گوش می شوند این ماسک به خاطر کش نازک و بسیار استاندارد که اندازه خیلی خوبی هم دارد با شما بسیار ملایم خواهد بود.

این شرکت ایرانی توانسته است که بسیاری از نشان های استاندارد را دریافت کند. سیب سلامت و تایید سازمان غذا و دارو که بر روی جعبه محصول هم قابل مشاهده است نشان از کیفیت بالا و استاندارد بودن آن دارد. نشانه هایی که به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی و با اطمینان خاطر آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از ویژگی های متمایز ماسک های این شرکت استفاده از لایه هایی با رنگ های خاص پزشکی برای لایه های روی ماسک است. لایه های آبی رنگ و سبز روشن پزشکی باعث محبوبیت ماسک های این شرکت در بین مردم شده است. رنگ های خاصی و بسیار متفاوتی که تنها در برخی از ماسک های وارداتی دیده می شود.