پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی


پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی

یکی از مواردی که امروزه استفاده قابل توجهی در دکوراسیون داخلی دارد استفاده از پارتیشن برای فضاهای مختلف است که هم باعث صرفه جویی در زمان می شود و هم در هزینه ها، که این امر باعث استقبال مردم شده است. در این مقاله به پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی می پردازیم.

2q_4p2f.png

پارتیشن چیست؟

برای فضاهای خالی از پارتیشن استفاده می‌کنند، از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده می شود که هزینه و دردسر کمتری نسبت به تغییر دکوراسیون داخلی و فضا و معماری آن دارد.

 پارتیشن آلومینیومی ویژگی های آن:

در پارتیشن آلومینیومی فریم اصلی  سازه آلومینیومی است، به همین دلیل به آنها پارتیشن آلومینیومی می گویند. سایر اجزای آن در همه پارتیشن ها به صورت یکسان از ام دی اف و یا شیشه استفاده می شود.

پارتیشن های آلومینیومی جز پارتیشن های به روز و پرکاربرد هستند.

مزایا ی استفاده از پارتیشن آلومینیومی

?. سبک و راحت هستند

?. استحکام و مقاومت خوبی دارند.

?. قابلیت تقسیم بندی فضای داخلی را دارند.

?. دارای وزن بسیار کمی هستند به همین علت جابجایی راحتی دارند.

?. از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند.

?. نسبت به پارتیشن های چوبی در برابر عواملی مانند آتش سوزی مقاومت بالایی دارند.

?. اگر دچار آسیب دیدگی شود به نسبت ترمیم و تعمیر آن‌ها  آسان‌ است.

 کاربرد پارتیشن های آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی در دکوراسیون به منظور زیبا سازی و جلوه دادن به محیط و گاهی برای جداسازی بین دو محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای جداسازی محل ورودی منزل از اتاق نشیمن، جداسازی حال از پذیرایی، جداسازی آشپزخانه از اتاق نشیمن و برای جداسازی اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های استفاده از این کالا این است که استفاده از آن در محیط های کوچک و بزرگ معمولا مانعی ندارد. با توجه به شرایط موجود در خانه می توان از این محصول به صورت دو جداره و تک جداره در انواع مختلف و در طرح ها و رنگ های متنوع استفاده کرد. امروزه با پیشرفت صنعت مد در دیزاین داخلی دیگر نیازی نیست با خشت و آجر در محیط های کوچک به جداسازی محیط داخلی پرداخت، این پارتیشن ها تنوع زیادی دارد و شما می توانید متناسب با محیط منزل خود از انواع آن استفاده کنید.

 

پارتیشن های آلومینیوم تک و دو جداره :

پارتیشن های آلومینیوم به دو صورت تک جداره و دو جداره در بازار عرضه می گردند.  نوع تک جداره برای محیط هایی که سر و صدای کمتری دارد معمولا استفاده میشود و نوع دوجداره در محیط های به مراتب شلوغ تر زیرا میتواند تا حدی عایق صدا و حرارت باشد.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دو جداره به دلیل استحکام و دوامی که دارد می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که  متریال و کیفیت و استحکام آلومینیوم دو جداره بسیار بالا است  بنابراین قیمت بالاتری دارد اما در دراز مدت می‌تواند برای بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

 زمان اجرای پارتیشن های دو جداره برای متراژ حدودی 30 الی 100 متر مربع حدود 20 الی 25 روز کاری اعلام می گردد.

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی دو جداره

?. نصب سریع، زیبایی، قابلیت تعویض قطعات.

?. درگیر شدن فضای کمتر و قابل جابه‌جا بودن.

?. رنگ بندی بیشتر نسبت به تک‌جداره.

?. قابلیت اجرای کرکره در این نوع پارتیشن وجود دارد.

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

پارتیشن آلومینیومی تک جداره دارای ستون های محکم زیادی است که بدون هیچگونه لغزندگی و به صورت کاملا ثابت روی زمین قرار میگیرد و همچنین لازم است بدانید این نوع پارتیشن به پارتیشن ارزان هم شناخته میشود.

چهارچوب این پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی شده است که نصب انواع تجهیزات و یراق به راحتی روی آنها انجام میشود.

در این پارتیشن‌ها با توجه درخواست مشتری می‌توان ترکیبی از ام‌دی ‌اف و شیشه در قاب آلومینیومی استفاده کرد.

به طور کلی این مدل پارتیشن دارای ویژگی ها و مزایایی است که علاوه بر تفکیک فضای محیط ، نور لازم را ایجاد میکند و همچنین تا حدی هم عایق صدا و حرارت است.

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی تک‌جداره

?. زیبایی وصف نشدنی.

?. قابلیت نصب لوگو بر روی شیشه.

?. استحکام و مقاومت بالا.

?. بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که کوچک و کم جا هستند

?. قابلیت رنگ شیشه و ام دی اف.

موارد استفاده پارتیشن آلومینیومی

موارد استفاده از پارتیشن آلومینیومی   در بخش‌های اداری و تجاری و حتی مسکونی بسیار زیاد می‌باشد. این پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل قابلیت ترکیب شدن با انواع شیشه‌ها و حتی ساختارهای چوبی مانند ام‌دی‌اف این امکان را به شما می‌دهد تا از لحاظ طراحی، دستتان باز باشد.

بیشتر کاربرد پارتیشن های آلومینیومی در مکان ها ، ادارات و شرکت های شلوغ و پرتردد می باشد زیرا فریم این پارتیشن ها از آلومینیوم ضخیم است و به سختی دچار تکان خوردن یا شکستن میشود.

 

مواد تشکیل دهنده پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی دوجداره ترکیبی از چوب،  شیشه و آلومینیوم است که طراحی و ساخت آن به محیط مورد استفاده و رنگ دکوراسیون بستگی دارد.

مواد تشکیل دهنده پارتیشن‌های آلومینیومی از ترکیب پروفیل آلومینیوم مخصوص که توسط پنل های شیشه ای بزرگ ساخته می‌شوند هستند که امروزه به عنوان یک سبک مدرن شناخته شده که با قابلیت انعطاف‌پذیری که دارد در هر طرحی قابل ارائه است.

سخن پایانی

 این روزها مانند گذشته دیگر نیازی به صرف هزینه های سرسام آور برای جداسازی فضا نیست و شما به راحتی می توانید با استفاده از این محصول به این امر دست پیدا کنید. علاوه بر جداسازی فضا می توانید به یک دکوراسیون شیک و خاص نیز دست پیدا کنید. به عنوان مثال شما می توانید در اتاق پذیرایی با جدا کردن فضای نشیمن از فضای بازی یک محیط خاص را تداعی و ایده پردازی کنید. این روزها اگر تمایل به جداسازی دو محیط از یک دیگر داشته باشید بدون هیچ نگرانی و به راحتی این کار عملی می شود.

شرکت پرچین یکی از بهترین تولید کنندگان پارتیشن در ایران می باشد و با مجرب ترین کادر در خصوص نصب انواع پارتیشن می تواند یک فضای اداری مدرن و بسیار زیبا برای شما فراهم کند اگر نیازمند نصب پارتیشن هستید به کارشناسان پرچین مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی و توجه شما عزیزان.

منبع: خبرفوری

 

 

 

نکات مورد توجه در ساخت پارتیشن اداری


نکات مورد توجه در ساخت پارتیشن اداری

امروزه اکثر مدیران برای تفکیک قسمت های مختلف دفتر اداری خود و همچنین استفاده بهینه از تمامی فضاهای موجود،اقدام به پارتیشن بندی دفاتر کار خود می نمایند.استقبال بسیار زیادی که از انواع پارتیشن از سوی مدیران محترم ادارات و شرکت ها صورت گرفته موجب بوجود آمدن یک صنعت مجزا در کنار مبلمان اداری با عنوان پارتیشن اداری گردیده است ولی اکثر افراد دید صحیح و کاملی از پارتیشن اداری ندارند و فقط به مشاهدات خود در مکان های دیگر از این سیستم اکتفا می کنند. در ساختار پارتیشن های اداری اغلب از پارتیشن شیشه ای استفاده شده است.وجود شیشه در پارتیشن برای نوردهی بهتر به طرفین آن در نظر گرفته شده است و این امکان را به طراح می دهد که در هر قسمت که نیاز دارد به راحتی از پارتیشن استفاده نماید بدون نگرانی از کمبود نور، پس از این مطلب نتیجه می گیریم که هرچه شیشه ها در پارتیشن بیشتر و بزرگتر باشند پارتیشن بهتری خواهیم داشت. جداسازی و تقسیم بندی پارتیشن ها از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های آن ها محسوب می شود و تطبیق پذیری بالای آن ها با تمامی سبک ها و دکوراسیون ها که آن را به عنوان یک وسیله دکوری محبوب تبدیل نموده است.

7q_gwqh.jpg

کاربرد پارتیشن اداری برای جدا سازی و بهینه سازی محیط اداری می باشد و برای داشتن یک انتخاب خوب و مناسب و طراحی بهترین پارتیشن برای فضای اداری ، باید به کاربردی بودن آن اهمیت زیادی داد. درواقع ، ابتدا هدف خود را از ایجاد این جداکننده ها مشخص نموده و تعیین شود که هدف از تهیه و ساخت پارتیشن، عایق بندی صوتی است و یا اینکه تنها برای تفکیک محیط از آنها استفاده خواهد شد. بنابراین اگر تصمیمی برای عایق کردن صوتی فضای کاری و استفاده از پارتیشن های دوجداره نداشت و تنها هدف جداکردن بخش هایی از محیط باشد، می توان پارتیشن های تک جداره را انتخاب کرد. به این ترتیب علاوه بر وزن و ابعاد کم و امکان جابه جایی، از نظر هزینه نیز به صرفه تر خواهند بود که از نکات لازم در طراحی پارتیشن اداری محسوب می شود. متریال پارتیشن‌های اداری با یکدیگر متفاوت است اما پارتیشن شیشه‌ای مناسب‌ترین نوع پارتیشن برای یک محیط اداری است. برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای به وسایل و ابزارآلاتی مانند میخ، پیچ چکش، شیشه‌، چارچوب پارتیشن، گیره، مته، فلز، الماس برای برش شیشه و ابزارآلاتی از این قبیل نیاز است.

مراحل ساخت پارتیشن اداری

  1. در ساخت پارتیشن اداری، باید ابتدا تولید کننده‌ی پارتیشن فضای اداری مورد نظر را از نزدیک ببیند و متناسب با متراژ آن فضا پارتیشن شیشه‌ای را بسازد. در این مرحله سازنده باید توجه داشته باشد که ارتفاع فضا و عرض آن چقدر می‌ باشد و سپس با توجه به آن، طول، عرض و ارتفاع پارتیشن را مشخص کند.
  2. در ساخت پارتیشن اداری، سازنده‌ی پارتیشن می‌بایستی ابعاد چارچوب پارتیشن را اندازه زده و  با استفاده از متریال فلز یا چوب، این چارچوب را آماده کند.
  3. در ساخت پارتیشن اداری، می‌بایستی چارچوب ساخته شده را با استفاده از مته سوراخ کرد تا بتوان شیشه‌ی مورد نظر را بر روی آن نصب کرد. شیشه‌ای که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باید بسیار محکم و مقاوم باشد.
  4. در این مرحله می‌بایست بر قسمت زیرین چارچوب پارتیشن تعدادی چرخ نصب شود تا اگر زمانی نیاز به جابه‌جایی پارتیشن بود، به راحتی بتوان این کار را انجام داد.
  5. در این مرحله باید پارتیشن ساخته شده به محیط اداری برود تا در آن‌جا نصب گردد. گاهی اوقات پارتیشن ثابت است و می‌توان آن را با پیچ و مهره به زمین نصب کرد. این‌گونه پارتیشن‌ها قابلیت جابه‌جایی ندارند و در یک نقطه مستقر می ‌شوند.

 

 

پارتیشن اداری MDF

امروزه از پارتیشن ام دی اف در بسیاری از ادارات و دفاتر استفاده می شود. استفاده از MDF باعث افزایش سرعت پارتیشن بندی می گردد و نیز بسیار مدرن تر است. نصب پارتیشن های ام دی اف بسیار سریع تر و دوام آن به نسبت انواع دیگر پارتیشن بندی (شیشه و کناف و...) بسیار بیشتر است، همچنین نصب و استفاده از پارتیشن کثیف کاری های حاصل از دیوار های دائمی را ندارد. پارتیشن بندی ام دی اف قابلیت آرایش دوباره، جابجایی و حذف کلی دارد و نیز تمیز تر و شیک تر از پارتیشن کف تا سقف است. برای اتاق ناظر و یا خدمات پس از فروش معمولا از ام دی اف به همراه شیشه استفاده می کنند.در اجرای پارتیشن های اداری MDF از ترکیب ورق MDF و شیشه استفاده می شود. در پارتیشن های ام دی اف ، دور پارتیشن از جنس ام دی اف بوده و وسط کار با شیشه سکوریت اجرا می شود. قیمت تمام شده پارتیشن های ام دی اف تک جداره نسبت به پارتیشن های فریم لس شیشه ای تک جداره حدود 30 درصد پایین تر می باشد.

 

نقاط قوت پارتیشن ام دی اف

  • ظاهر زیبا و هماهنگ با سایر بخش های مبلمان اداری
  • قیمت مناسب به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
  • سهولت در نصب
  • امکان تغییر ساختار پارتیشن ها پس از تولید و حتی پس از نصب
  • زمان تولید کوتاه تر به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
  • وزن کمتر پارتیشن ام دی اف به نسبت سایر متریال ها
  • امکان انتخاب رنگ و طرح های مختلف و ایجاد هارمونی با محیط
  • امکان ایجاد تنوع بیشتر در طرح ظاهری پارتیشن ها

     نقاط ضعف پارتیشن ام دی اف

  • عدم امکان استفاده پس از ? تا ? بار جابجایی و نصب مجدد
  • عدم امکان جابجایی در صورت مونتاژ پارتیشن ها در محل پروژه
  • عدم امکان تغییر شکل و ساختار ظاهری در صورت عدم استفاده از اتصالات مرغوب
  • عدم امکان استفاده در محیط های مینی مال و طراحی های خلوت
  • تغییر ساختار ظاهری پارتیشن ها با گذشت زمان

شما عزیزان می ‌توانید برای خرید مطمئن انواع پارتیشن، به سایت parchinco.com مراجعه نمایید. مشاوران سایت پرچین آماده‌ی راهنمایی مشتریان گرامی برای خرید انواع پارتیشن اداری می ‌باشند. علاوه براین مشاوران و مهندسین سایت پرچین با چندین سال سابقه‌ی کاری مرتبط، کار ساخت و طراحی پارتیشن مرتبط با محیط کار شما را انجام می ‌دهند.

منبع: اکوناپرس

 

درب های فرفورژه تک


درب های فرفورژه تک

 

درب فرفورژه تک نفره. آیا به دنبال افزودن جذابیت، ظرافت و تجمل به خانه خود هستید؟ فرفورژه آنلاین اینجاست تا به تحقق آن کمک کند. درب های فرفورژه تک ما کاملاً قابل تنظیم هستند تا تقریباً در هر ورودی خانه یا محل کار شما قرار بگیرند. درب های آهنی فوق العاده ما از با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند و در طیف گسترده ای از سبک ها موجود هستند. درهای آهنی ما نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه یک لایه محافظ نیز به خانه شما اضافه می کنند و از امنیت خانواده شما اطمینان می دهند. از نمایشگاه ما واقع در فینیکس دیدن کنید و خودتان درها را ببینید. اگر از تعویض درب های چوبی خسته شده اید، وقت آن رسیده است که درهای ورودی آهنی را در نظر بگیرید. این درب ها را می توان با کمک تیم طراحی متخصص ما به طور کامل سفارشی کرد تا مطابق با سلیقه شخصی و خانه شما باشد. هنگامی که درب ساده را به درب های آهنی تکی ارتقا می دهید، می دانید که با کیفیت ترین و بادوام ترین درب ها را در اطراف دریافت می کنید. شما آرامشی را که با ارتقای امنیت شما حاصل می شود را دوست خواهید داشت.

مقرون به صرفه بودن محافظ درب

 

حفاظ درب روش موثرتر و مقرون به صرفه تری برای ایمن سازی درب نسبت به درب های استاندارد طوفانی امنیتی ارائه می دهند. حفاظ ها را می توان برای قرار دادن پنجره های روکش دار، کولر گازی، یا اطلاعات تبلیغاتی و بازاریابی طراحی کرد. علاوه بر این، ما می توانیم به شما در اندازه گیری پنجره ها و درها کمک کنیم و این حفاظ ها را برای نصب خودتان تهیه کنید. اگر خودتان این کار را انجام می دهید، ما می توانیم کمک کنیم. ما با شما کار می کنیم تا چیدمان و اندازه گیری ها را بدست آوریم و یک محافظ برای مطابقت با مشخصات شما می سازیم. به طور کلی، تنها چیزی که نیاز دارید یک متر، یک سطح و یک مته خانگی برای نصب حفاظ ها است.

نرده پله مدرن و فرفورژه

 

اگر به دنبال قطعات راه پله هستید، به جای درستی آمده اید. ما خرید محصولات را مانند مونتاژ خود برای مشتریان آسان کرده ایم. نرده ها نباید عمومی باشند. ما سبک های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. چه به دنبال سنتی، نرده راه پله مدرن  یا منحصر به فرد هستید - ما همه چیز را داریم! به یاد داشته باشید، ما می توانیم سفارشات سفارشی را نیز انجام دهیم! شرکت فرفورژه آنلاین سفارشی دارای قسمت های زیادی از جمله کلاهک های پست تزئینی می باشد. ما کلاه پست هرمی ، کلاه پست توپ و حتی کلاه آناناسی را حمل می کنیم. اینها برای نرده های آهنی تزئینی در فضای باز و حتی برای دروازه های بیرونی عالی به نظر می رسند. ما قطعات راه پله فرفورژه زیادی برای فروش داریم، فقط کافی است از طریق وب سایت ما نگاهی بیندازید و همه محصولات ما را با هم مقایسه کنید و تصمیم نهایی خود را بگیرید. برای هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید، می توانید برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

شرکت فرفورژه انلاین

 

فرفورژه آنلاین یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان آهن فرفورژه، آهن زینتی، چدن، دروازه آلومینیومی، قطعات پله و لوازم جانبی در تهران است. برای بیش از 15 سال، ما خط گسترده ای از محصولات فرفورژه و آهن زینتی مانند نرده، طومار، نرده، توپ و سایر اقلام زینتی آهن و آلومینیوم را ارائه کرده ایم. محصولات ما که به زیبایی ساخته شده اند با بالاترین استانداردها در داخل کشور تولید می شوند. ما به صورت آنلاین به هر نقطه از ایران ارسال می کنیم.

همه چیز درباره فرفورژه

 

فرفورژه یک ماده قوی و بادوام است که هم کاربردی و هم زینتی است. در ایران ، فرفورژه و چدن بسیار رایج است. در بازدیدی که اخیرا داشته ایم، نمونه های بسیار زیبایی را در بالکن ها و گالری های بناهای تاریخی دیدیم. ما به ‌ویژه از ساقه‌های ذرت فرفورژه، بلوط‌ها، برگ‌ها و گل‌هایی که نرده‌های ساختمان را زیبا می‌کردند و شکوفایی معماری منحصربه ‌فردی را اضافه می‌کردند، قدردانی کردیم. کلمه فرفورژه به معنای "کار کردن" است. این یک فلز چکش خوار است، به دلیل محتوای کربن کم. این ماده که توسط ابزار کار می شود و به طرح های تزئینی تبدیل می شود، یک ماده قوی، بادوام و سنگین است. به دلیل ترکیب آن، آهن فرفورژه در مقایسه با سایر آهن ها بسیار کند زنگ می زند. معمولاً از پوشش پودری برای کاهش تمایل آن به زنگ زدگی استفاده می شود. علاوه بر این، می توانید رنگ، روغن بذر کتان یا موم زنبور عسل را برای به تاخیر انداختن هوازدگی اعمال کنید.

 

 

https://list.ly/mistydarcie3/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/dusC3z

https://www.tetongravity.com/community/profile/MistyDarcie3/

https://www.mapleprimes.com/users/MistyDarcie3

https://www.intensedebate.com/people/MistyDarcie31