وقتی که می گوییم حفاظ آهنی منظور چیست ؟


وقتی که می گوییم حفاظ آهنی منظور چیست ؟

تا حالا توجه کرده اید که یکی از بهترین و مهم ترین راه هایی که شما توسط آن میشود خانه و ساختمان  و شرکت خود را محفوظ و با امنیت کنید استفاده از حفاظ آهنی است. این مدل حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به راحتی هرآنچه را که نیاز است برای حفظ امنیت ساختمان خود ایجاد کنید. معمولا اینطور گفته می شود که امروزه انواع مختلف و متمدلی از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ آهنی فقظ یک مدل از آن هاست. میشه گفت همچنان هم امنیت این مدل حفاظ ها نسبت به سایرین بسیار بالاتر است.

حفاظ آهنی دقیقا چیست؟

وقتی که میگیم حفاظ آهنی در اصل منظور این است که این مدل حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همین دلیل هم بیشتر به آن ها حفاظ آهنی گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ آهنی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این مدل حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده اند روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع وقتی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید میشهید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ آهنی آشنا کنیم.

کارایی حفاظ پنجره فرفورژه چیست ؟

وقتی که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میشه گفت که نصب حفاظ پنجره فرفورژه یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا میشهید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. وقتی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

گذاشتن حفاظ پنجره فرفورژه چه مزیتی دارد؟

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که نصب حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر اینکه به شما کمک می کند امنیت خانه و ساختمان تان بیشتر شود، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان شما هم خواهد شد. اینطور نیست که همه ی حفاظهایی که شما از آنها استفاده می کنید تنها شکل آهنی داشته باشند بلکه میشهید با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره فرفورژه زیبایی را نیز برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. در این حال، تنها کاری که باید بکنید این است که نمونه های موجود را بررسی کنید.

حفاظ پنجره مدرن و نکاتی که باید درباره ی آن بدانید

شاید به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنین نرده برای بالکن از جمله مهمترین و اصلیترین بخش های حفظ امنیت است. شما باید برای استفاده از این حفاظ ها بهترین مدل آن ها را خریداری کنید. میشه گفت نکته ای که باید در زمینه انتخاب حفاظ پنجره بدانید این است که این مدل حفاظ ها برای نمای خارجی اهمیت بسیار زیادی دارند و بسیار مهم هستند. در واقع کیفیت و زیبایی دو نکته بسیار مهم در انتخاب این مدل حفاظ هاست. حفاظ پنجره مدرن هم نکته ای است که باید پیش از خرید حفاظ آن را بدانید.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما باید بتوانید انواع جوش های آلومنیومی، آرگونی و همچنین کربن دی اکسید را در این زمینه شناسایی کنید چرا که این جوش ها برای نصب حفاظ پنجره آهنی مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که جوش هایی که در این بخش انجام می شوند با جوش های بسیار بد و زشت دیده شود. این مدل جوشکاری ها مهارت های بالایی را می طلبد. نصب حفاظ پنجره میشهد با حفاظ پنجره مدرن نیز بررسی شود . ساخت این مدل حفاظ ها از خدماتی است که توسط افراد حرفه ای در این زمینه انجام می شود. شما میشهید خرید حفاظ پنجره را نیز به صورت آنلاین انجام دهید. انواع مختلفی از این حفاظ ها وجود دارد .

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب

 

 

https://www.answerpail.com/index.php/user/hefazsaze2

https://disqus.com/by/hefazsaze2/about/

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User_talk:Hefazsaze2

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hefazsaze2

 

 

 

قابلیت ضبط Edge Recording دوربین مداربسته


قابلیت ضبط Edge Recording دوربین مداربسته

 

ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته  همواره یکی از چالش های پیشروی سیستم های امنیتی به شمار می رود. تجهیز و جمع آوری یک سیستم با کارایی بالا که در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد، نیازمند دقت در انتخاب نوع سیستم مدار بسته است.
برای مثال گاهی بودجه شما این اجازه را نمی دهد که هزینه زیادی را صرف خرید هارد دیسک های متعدد و یا دستگاه های ضبط بزرگ کنید. همچنین شاید گستره کاری تان نیز آنطور ها هم وسیع نباشد و تنها نیازمند ثبت و ضبط اطلاعات کمی باشید. روش های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد که یکی از آنها استفاده از سیستم ضبط Edge recording است.

قابلیت Edge recording


Edge recording که ذخیره سازی محلی(local) یا ضبط (on-board) نیز نامیده می شود، حالتی است که تصاویر ارسالی از یک دوربین مدار بسته به جای دستگاه ضبط NVR، مستقیما بر روی SD کارت یا کارت حافظه ذخیره می گردد. Edge recording دارای انعطاف پذیری و قابلیت های بیشتری در ضبط تصاویر است.
قابلیت و حجم ذخیره سازی در دوربین های مداربسته رم خور یا مجهز به SD کارت در مقایسه با هارد های با فضای ذخیره سازی بالا و یا دستگاه های ضبط NVR ها بسیار محدود است، و به همین دلیل می توانند یک گزینه مناسب برای زمانی باشند که می خواهید اطلاعات کم و محدودی را ذخیره نمایید. برای مثال در هنگام استفاده از قابلیت تشخیص حرکت(motion detection) که تنها زمانی ضبط تصاویر انجام می شود که دوربین حرکتی را در محیط تشخیص دهد برای Edge recording مناسب است.

مزایای Edge recording

  • در صورت قطع ارتباط با دستگاه ضبط NVR اطلاعات را می توان بر روی کارت حافظه ذخیره نمود.
  • صرفه جویی در استفاده از پهنای باند زیرا دیگر فایل های پر حجم از تصاویر ویدئویی برای ذخیره در دستگاه ضبط NVR بر روی شبکه ارسال نمی گردند.

 

کاربرد ها

در برخی از مکان ها نیز می توان از Edge recording به عنوان روش اصلی ذخیره سازی برای اطلاعات کم حجم و یا به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگ تر برای ذخیره سازی و بازیابی فایل های ویدیویی استفاده نمود. در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • در مواقع استفاده از قابلیت ضبط تشخیص حرکت، ضبط در هنگام شب و یا در مواقع تعطیلی دفتر کار می توان از Edge recording استفاده نمود.
  • برای استفاده در منازل شخصی هنگامی که ضبط تنها در صورتی انجام می شود که فرد داخل منزل نیست.
  • برای استفاده در سیستم های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها و یا واگن های قطار که در هنگام حرکت به یک NVR مرکزی دسترسی ندارند.

 

مشخصه های اصلی سنسور دوربین مداربسته

شرکت ها و فروشندگان، دائماً با ارائه ی دوربین هایی با مگاپیکسل بالاتر، بر جنگ مگاپیکسل دامن می زنند و از این راه برای محصولات خود تبلیغ می کنند. آن ها برای داشتن دوربین های کوچکتر با وضوح تصویر بالا، سعی دارند تا حد ممکن تعداد بسیار زیادی پیکسل ریز را در حسگری کوچک فشرده کنند. اما واقعیت این است که مگاپیکسل بالاتر، فقط به معنای این است که تصویر اصلی، تعداد اجزاء کوچک تر بیش تری دارد و می توان آن را بزرگ تر ذخیره یا مانیتور کرد. همچنین، اگر حسگر دوربین کوچک باشد و پیکسل های آن بیشتر، معمولاً حساسیت و دقت پیکسل ها کم تر است و تصویر نهایی جزئیات واضح نخواهد داشت.

از ویژگی یک دوربین با کیفیت، ایجاد تعادل مناسب بین اندازه حسگر، تعداد پیکسل ها، حساسیت و دقت آنها، و همچنین لنز مناسب است. اگر دوربینی از همه ی این جهات عالی باشد، احتمالاً قیمت آن نسبتاً گران خواهد بود.

پس باید به دنبال یک «تعادل» خوب بین هم? این عوامل بود که در ادامه شرح داده خواهد شد. یک کاربر عادی، کم تر نیازی به بیش از ?? میلیون پیکسل پیدا خواهد کرد. در شرایط مناسب، یک عکس ?? میلیون پیکسلی را می توان حتی تا انداز? ??×?? سانتی متر چاپ نمود، بدون این که کیفیت آن افت خاصی داشته باشد، در صورتی که تمرکز روی ویژگی های دیگر دوربین، مانند قدرت لنز، دیافراگم لنز، سرعت کارکرد و موارد دیگر می تواند مفید تر باشد.

پیکسل های مؤثر

مقیاس عددی این پارامتر، میلیون پیکسل یا مگاپیکسل است و بیانگر مساحت تصویر است. یعنی اگر طول و عرض تصویر در هم ضرب شود، میزان پیکسل آن به دست می آید. مگاپیکسل یک اصطلاح ترکیبی است که از دو بخش مگا (به معنای میلیون) و پیکسل تشکیل شده است. پیکسل نیز از پیوند Pix خلاصه کلمه ی تصویر و EL خلاصه کلمه ی عنصر ساخته شده است. پس منظور از مگاپیکسل، یک یا چند میلیون عنصر تصویری هستند که مجموعاً یک تصویر کامل را ایجاد می کنند.

به عنوان مثال، یک عکس ?? مگاپیکسلی کیفیت و وضوحی به میزان ?? میلیون پیکسل دارد. برای مقایسه، تصویر یک مانیتور ?? اینچی با وضوح تصویر ????×???? تنها کمی بیشتر از چهار مگاپیکسل است و حتی بهترین ویدئوی HD هم تنها دو مگاپیکسل کیفیت دارد که انداز? تلویزیون در این زمینه تأثیری ندارد.

تعداد پیکسل های تصاویر دیجیتال را نباید با تعداد پیکسل های حسگر که به منظور تشکیل تصویر به کار می روند، یکی دانست. در حسگر های قدیمی هر پیکسل به صورت جداگانه دارای یک دیود حساس به نور بود که یک پیکسل در تصویر را نمایش می داد. برای مثال، خروجی دوربین ? مگاپیکسلی برابر با تصویری با ابعاد ????×???? و همان مقدار پیکسل مؤثر بود.

بیشتر بخوانید: نصب دوربین مدار بسته

پیکسل های مضاعف اطراف سطح مؤثر به منظور نرم کردن لبه پیکسل ها مورد استفاده قرار گرفته اند. حتی گاهی اوقات تمام پیکسل های حسگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. در این جا می توان به دوربین DSC-F505V اشاره کرد که ?/? مگاپیکسل (????×????) را نسبت به ??/? مگاپیکسل موجود در حسگر مورد استفاده قرار می دهد. این اتفاق به این علت رخ می دهد که Sony حسگر جدید ??/? مگا پیکسل را به بدن? مدل قبلی همین دوربین اضافه کرده است. از آنجایی که این حسگر کمی بزرگتر است، لنز آن قادر نخواهد بود تا کل سطح حسگر را پوشش دهد.

بنابراین به منظور تشکیل تصویر نهایی تعداد پیکسل های حسگر بیش تر از تعداد پیکسل های کارآمد می باشد.

تعداد پیکسل های حسگر

به طور معمول هر پیکسل تصویر بر مبنای انداز? جایگاه آن پیکسل استوار است. برای مثال، یک تصویر پنج مگاپیکسلی دارای پنج میلیون پیکسل است که تعداد پیکسل اطراف سطح مؤثر حسگر را نیز باید در نظر گرفت. تعداد کل پیکسل ها نشان دهند? تعداد پیکسل هایی است که روی یک حسگر وجود دارد.

گاهی اوقات دوربینی به عنوان نمونه سه مگاپیکسلی قادر به ایجاد تصویر شش مگاپیکسلی است. در این موارد دوربین شش میلیون پیکسل از اطلاعات را که بر پای? سه میلیون پیکسل مؤثر حسگر استوار است را برآورد می کند. البته بدیهی است که با افزایش پیکسل ها بعد از ثبت تصویر، جزئیاتی که هنگام عکاسی ثبت نشده است در تصویر ایجاد نخواهد شد.

انداز? حسگر

همان طور که افزایش تعداد پیکسل های حسگر دوربین باعث بهبود کیفیت و وضوح تصاویر می شود، انداز? پیکسل ها نیز تأثیر قابل توجهی بر کیفیت تصاویر خواهد داشت. به بیان ساده تر، هر چقدر حسگر بزرگتر باشد، پیکسل بزرگ تری بذست می آیدو هر چقدر پیکسل بزرگ تر باشد، نور بیشتری جذب می شود و در نهایت نور بیشتر سبب بالا رفتن کیفیت عکس خواهد شد. در واقع هر چه این اندازه بزرگ تر باشد کیفیت عکس نیز بالاتر و حساسیت آن در نور کم بیش تر خواهد شد. انداز? بزرگ تر حسگر موجب استفاده بهتر از سایر مشخصات لنز مانند فاصل? کانونی و میزان دیافراگم می شود.

به عنوان نمونه، یک دوربین چهار مگاپیکسلی می تواند از یک دوربین ?? مگاپیکسلی قوی تر باشد، به شرطی که هم انداز? ابعاد هر پیکسل و هم ابعاد تراش? آن بزرگتر باشد. همان طور که در شکل مشخص است، هر پیکسل یک دوربین نمون? چهار مگاپیکسلی نسبت به یک دوربین نمون? ?? مگاپیکسلی انداز? بزرگ تری دارد. به همین دلیل نور بیشتری وارد آن می شود و تصویر دقیق تر و با کیفیت تری ارائه می دهد.

 

تعداد و انداز? پیکسل حسگر دوربین هایک ویژن

در سال های گذشته، افزایش تعداد مگاپیکسل رویکرد اصلی سازندگان دوربین ها جهت افزایش کیفیت دوربین ها بوده است که این رویه در حال حاضر تقریباً در حال توقف یا کم رنگ شدن است و کاربران هم متوجه شده اند که همیشه مگاپیکسل بالاتر به معنی کیفیت بالاتر تصویر نیست. نکت? مهم این است که هر چه تعداد پیکسل های یک حسگر با انداز? مشخص، بیش تر باشد، پیکسل ها کوچک تر می شود.پیکسل های کوچک تر نویز بیشتری نسبت به پیکسل های بزرگ تر ایجاد می کنند و در واقع تعداد فوتون های دریافت شده در مدت زمان مشخص در مورد پیکسل های کوچکتر، کم تر است. بنابراین یک فوتون یا الکترون انحرافی نویز بیشتری را موجب می شود.

اندازه حسگر به صورت نسبت آن با فیلم ?? میلیمتری به عنوان یک استاندارد بیان می شود. دوربینی را که حسگرش ابعادی برابر با فیلم های آنالوگ ?? میلی متری (استاندارد) داشته باشد، فریم کامل می نامند.

 

اندازه حسگرهای متداول در مقایسه با فیلم ?? میلیمتری

در این نوع دوربین ها، هنگام ثبت بر روی حسگرهای معمول، اطراف عکس بریده نمی شود و از کل نوری که لنز به داخل دوربین می فرستد استفاده می شود و دقیقاً همان عکس ثبت می شود و در نتیجه اگر عکسی با یک دوربین آنالوگ و یک دوربین دیجیتال فریم کامل از یک صحنه با مشخصات لنز ثابت (فاصل? کانونی، میزان دیافراگم) گرفته شود، از لحاظ اندازه یکسان خواهند بود. البته این دوربین ها گران تر هستند و دلیل آن، انداز? حسگر آن ها است. سنسورهای فریم کامل بزرگ تر از سنسورهای عادی هستند. هر اندازه سنسورها بزرگ تر باشد، قیمت آن ها به صورت تصاعدی بالا می رود. این پدیده مانعی در برابر تولید دوربین های با سنسور فریم کامل و ارزان است.

چگالی پیکسل

یکی از معیار های بررسی ساختار و کیفیت تصویر حسگرها، چگالی پیکسل است که از تقسیم تعداد پیکسل مؤثر بر اندازه حسگر بدست می آید و واحد آن مگاپیکسل بر سانتی مترمربع (MP/Cm2) است. از آنجا که مکانیزم جمع آوری نور و کیفیت سلول های نوری حسگر در فن آوری های مختلف و در بین تولید کنندگان مختلف حسگر بسیار متفاوت است، نمی توان از آن برای مقایسه کیفیت تصویر دوربین ها استفاده کرد، اما می توان از آن نتایجی را بدست آورد که برای بررسی کیفیت تصویر یک دوربین بکار آید.

به عنوان مثال، چگالی یک نوع دوربین ?? مگاپیکسلی برابر با ?? است، حال آنکه این عدد در دوربین ?? مگاپیکسلی دوم برابر با ?/? است. با وجود آن که تعداد پیکسل ها تقریباً برابر است، اما اختلاف زیاد چگالی پیکسل این دو دوربین حکایت از آن دارد که در دوربین دوم به دلیل استفاده از حسگر کوچک تر، تعداد زیادی پیکسل در فضای کوچک تری گنجانده شده و این یعنی سلول های نوری کوچک تر که طبیعتاً قدرت کمتری در جمع آوری نور دارند و در نتیجه باعث افزایش نویز و نیز کاهش کیفیت رنگ تصویر می شود. بنابراین همانطور که مشخص است در این مقایسه، اندازه حسگر به تنهایی عامل تعیین کننده کیفیت تصویر است.

  

 

تعمیر تلویزیون در جنوب تهران با سرویس تی وی


تعمیر تلویزیون در جنوب تهران با سرویس تی وی

 نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی یا ال جی و سامسونگ جنوب برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون که در جنوب به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیر تلویزیون در محل در جنوب اشاره کرد.

تعمیر ال ای دی

تعمیر ال سی دی

تعمیر تلویزیون

 سرویس تعمیرگاه معتبر تلویزیون در جنوب با سال ها تجربه در این زمینه

تعمیر گاه نمایندگی آماده پذیرش مسئولیت تعمیر تلویزیون با تعهد کامل می باشند.

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با مشخص زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اصل ضمانت دار

? ماه ضمانت خدمات تعمیر با پشتیبانی ?? ساعته در ? روز هفته

ارسال کارشناس و تعمیرکار تخصصی تلویزیون در سریع ترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تلویزیون

نمایندگی تخصصی تعمیر تلویزیون طی سال ها تجربه در زمینه سرویس دهی خدمات تعمیر تلویزیون به خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده که تلویزیون در منزل و محل شما از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت ها و برندها هم برای این کار همه توان خود را به کار برده اند تا تلویزیونات خود را با بهترین کیفیت تولید کنند و با توجه به آمار فروش و تولید تلویزیون به راحتی می توان متوجه شد که این تلویزیون مورد استقبال مردم واقع شده و همه کسانی که از این تلویزیونات استفاده می کنند در خرید بعدی خود مطمئنا به دنبال تلویزیون خواهند گشت چون ما اعتقاد داریم که تولید تلویزیون با کیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و همه هزینه های هنگفتی را که در بخش تبلیغات نیاز به صرف کردن است را در بخش تولید و کیفیت تولید تلویزیون به کار می بریم.

تعمیر تلویزیون

سرویس تی وی با سال ها تجربه در زمینه تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیر تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این نمایندگی از لحاظ فنی: تسلط کامل متخصصین به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون است، آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیر و قطعات است.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سرویس تعمیر تلویریون، ارسال نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت، پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون است.

نمایندگی تلویزیون

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ، به دو روش صورت می گیرد. روش اول مراجعه به نمایندگی تلویزیون و تحویل تلویزیون به متخصصین تعمیر تلویزیون SAMSUNG است. در این روش همه عملیات مورد نیاز برای سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه صورت می گیرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط دارنده تلویزیون و حضور متخصصین تعمیر در محل است.
تعمیر تلویزیون چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن تلویزیون، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست متخصصین مجرب و با کمک پیشرفته ترین تلویزیون های روز انجام می پذیرند. برای کسب رضایت و آسایش خاطر کاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصین این نمایندگی، مشمول یک ماه ضمانت و ضمانت کتبی است.

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از مراجعینی است که تلویزیون تلویزیون آن ها دچار مشکل شده و به هر علت امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.نمایندگی به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم کرده است تا در صورت درخواست مراجعین محترم، کادر تعمیر و تعمیرکار این مرکز، برای تعمیر تلویزیون منزل ارسال گردند. در این کارشناسشناسان تعمیر خود به محل مورد نظر ارسال شده و همه عملیات مورد نیاز برای تعمیر و بررسی کامل تلویزیون را انجام می کنند.

تعمیرکار های ارسالی گروه ای از قطعات و لوازم جانبی تلویزیون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات خراب اقدام کنند. این امر سبب صرفه جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد. خدمات سرویس تی وی محدود به مورد تعمیری خاصی نیست و همه مشکلات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می شود